Pendrive z nadrukiem a jego pojemność

pendrive z nadrukiem

pendrive z nadrukiem

W przypadku tego rodzaju gadżetów reklamowych wiele zależeć będzie od jego wyboru. Chodzi przede wszystkim o to, że urządzenia tego typu dostępne są w kilku wariantach jeśli chodzi o ich pojemność. Jak wiadomo im więcej miejsca, tym więcej różnych plików się na nim zmieści. Jak najbardziej ma to wpływ na zainteresowanie takim gadżetem reklamowym, a tym samym i na powodzenie całej akcji promocyjnej. nie chodzi tutaj jednak o to, by wybierać jedynie urządzenia o bardo dużej pojemności. Wszak są one dość kosztowne, a więc kampania reklamowa wyszłaby zbyt droga. Wystarczy po prostu zdecydować się na taką pojemność, która będzie średnia, czyli wystarczającą do zapisania kilkudziesięciu plików o różnych wielkościach.Tak będzie właśnie jeśli to pendrive z nadrukiem zostanie wybrany jako gadżet mający wspierać kampanię reklamową. Nie mniej jednak w takiej sytuacji nie tylko pojemność ma znaczenie, ale wygląd urządzenia również. Zatem należy zadbać zarówno o jedną stronę jak i o drugą. Wtedy dopiero gadżet reklamowy w pełni  spełni swoje zadanie i będzie obiektem zainteresowania potencjalnych klientów czyli odbiorców oferty reklamodawcy.

W takiej sytuacji pendrive z nadrukiem powinien być na tyle duży, by swobodnie zmieścić przynajmniej kilka plików, ale nie musi być znów przesadnie pojemny. Chodzi tutaj również o względy finansowe. Wszak im większa pojemność urządzenia, tym taki sprzęt będzie droższy. Jak wiadomo w kampami reklamowej zawsze bierze udział przynajmniej kilkaset gadżetów reklamowych. Zatem urządzenia o dużej pojemności w takiej ilości mogłyby stanowić za duże obciążenie da budżetu firmy.

Przy okazji należy pamiętać o tym, że pendrive z nadrukiem to przede wszystkim gadżet reklamowy, a więc nie może na nim zabraknąć wszystkich niezbędnych elementów reklamowych. Chodzi tutaj oczywiście o wykorzystanie nadruku, który się na urządzeniu znajduje. Jak on będzie wyglądał, to już zależy przede wszystkim od celu kampanii i od tego, do kogo trafi. Dlatego właśnie zawsze nadruk ustalany jest pod każdą kampanię reklamową oddzielnie.