Innowacyjne długopisy reklamowe w marketingu firm

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Obecnie bardzo często nie wystarczy po prostu reklamować usług czy produktów danego przedsiębiorstwa, trzeba jeszcze dokładać wszelkich starań, aby reklama ta była w pewnym stopniu nietypowa. Można to osiągnąć na bardzo wiele sposobów. Zawsze warto przede wszystkim podchodzić do tematu reklamy i promocji w innowacyjny sposób, starać się wynaleźć metodę, która dotychczas stosowana nie była na rynku. Nie zawsze jest to proste, ale na pewno jest opłacalne. Jaki przykład takiej nietypowej, innowacyjnej reklamy można podać? Wydaje się, że popularną metodą promocji jest rozdawanie gadżetów reklamowych. Tę rozpowszechnioną metodę można jednak dosyć łatwo udoskonalić, poprzez dodanie wspomnianego elementu innowacyjnego. Jak się to robi?W przeważającej większości takich sytuacji niezbędne jest podanie konkretnego przykładu, gdyż tylko on jest w stanie unaocznić problem czy odpowiedzieć na postawione we wstępie pytanie. Tak samo jest i tym razem. Przykładem, dzięki któremu będzie można omówić temat innowacyjności w reklamie są bez wątpienia długopisy reklamowe.

Jak wspomniano, dystrybucja gadżetów reklamowych jest niezmiernie popularna, a zatem należy postarać się, aby dany gadżet wyróżniał się konkretną cechą. Jeżeli chodzi o długopisy reklamowe, najłatwiej to osiągnąć poprzez zaprojektowanie nietypowego kształtu, ewentualnie dodanie nietuzinkowego elementu atrakcyjnego.

Jako przykład można podać długopisy reklamowe z przyczepionymi doń postaciami z kreskówek, lub po prostu wyglądające jak bohaterowie bajek. Rzecz jasna takie długopisy będą uwielbiane przez dzieci, toteż produkuje się je coraz częściej. A zatem pomysł się przyjął. Podobnie przykładem mogą być długopisy z nadrukami reklamującymi daną markę, posiadające dodatkowo przyczepione przedmioty innego rodzaju, jak choćby zapalniczki, otwieracze czy klucze. Ale to wciąż nie koniec. Otóż długopisy, o których mowa, mogą też po  prostu mieć wygląd tych przedmiotów.

Jeszcze lepszym pomysłem wydaje się być połączenie wspomnianych wyżej trendów, tzn. zaprojektowanie długopisu przypominającego wyglądem np. zapalniczkę, posiadającego głowę postaci z bajki. Tego rodzaju innowacyjność z całą pewnością zostanie zapamiętana i to nie tylko przez dzieci. I o to w reklamie chodzi.